İnstagram Silinen Mesajları Görmek

Peki bu nasıl olacak ?
İnstagram silinen mesajları görmenin bir çok yöntemi vardır. Ama ben sizlere birini sunacağım. Bunun için bir bilgisayara ihtiyacımız var.
 
1. Adım: Instagram veri indirme
Instagram’ı açın.
Gizlilik ve Güvenlik ayarlarına girin.
Verilerini indir’e tıklayın ve e-posta adresinizi de girip Instagram verilerinizi isteyin.
Verileriniz 1 saat içerisinde e-posta adresinize bir zip arşivi olarak gelecektir.

2. Adım: Instagram verilerini açma
Verilerin e-posta adresinize geldiğini varsayarak ikinci adıma geçiyorum.

“Verilerini indir” butonuna tıklayarak o gelen dosyayı bilgisayarınıza indirin.
Sonra inen dosyaya sağ tıklayıp “klasöre çıkart”a basın ve dosyaları ayıklayın.
Şimdi bu çıkarılan dosyalar arasında messages.json diye bir dosyamız bulunuyor. İşte bizim silinen mesajlarımız bu dosyanın içerisinde yer alıyor. Bu messages.json dosyasını açmamız gerekiyor ama normal yollardan açamıyoruz. Üçüncü adıma geçiyorum.

3. Adım: Messages.json dosyasını açma
Bu dosyayı açmak için JSON Viewer sitesini kullanacağız. Siteyi aşağıda bulabilirsiniz.

Siteye gidin ve Load Data diyerek bilgisayarınıza indirdiğiniz messages.json dosyasını yükleyin.

Yüklediğiniz zaman kısa bir süre içerisinde dosya ayıklanacak ve silinen mesajlarınız görünecektir.

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Daha yeni Daha eski