YouTube'a Atlanamayan 30 Saniyelik Reklamlar Geliyor!

 


Reklamlardan kaçınmak için ödeme yapmadığınızda, YouTube'u tv'nizde izlemek sinir bozucu bir deneyim haline gelebilir. YouTube Brandcast etkinliğinde duyurulan yeni bir güncellemeyle birlikte, yakında television'de izlenen içeriklere atlanamayan 30 saniyelik reklamlar ekleneceği duyuruldu.


YouTube, izleyicilerin art arda gelen iki 15 saniyelik reklam yerine tek bir 30 saniyelik reklam izleyeceğini açıkladı, ancak bu değişikliğin daha kısa reklamların tamamen kaldırılması anlamına gelmediğini vurguladı.


30 saniyelik reklamlar, YouTube choose adlı özel bir reklam platformu aracılığıyla, YouTube içeriğinin en popüler %five'ine odaklanan reklamverenlere sunulacak. YouTube, YouTube select gösterimlerinin %70'inin tv'lerden geldiğini belirterek, daha uzun reklamlar için television platformunun perfect bir seçenek olduğunu iddia etti.

YouTube CEO'su Neal Mohan, Brandcast etkinliğinde yaptığı konuşmada, "İzleyicilerin YouTube'a giderek daha fazla olarak en büyüok ekranları olan televizyonlarını kullandıklarını" ifade etti.


Buna ek olarak, YouTube, izleyicilerin bir tv'de videoyu duraklattığında görünen reklamları test etmeye başlayacağını duyurdu. Bu duraklatma reklamları, Hulu'nun birkaç yıl önce tanıttığı özelliğe benzerlik gösteriyor. YouTube'un duraklatma reklamları, videonun etrafında bir banner şeklinde görünecek ve kullanıcılar tarafından "kapat" düğmesiyle kaldırılabilecek.


YouTube, bu yeni reklam özelliklerinin (30 saniyelik atlanamayan reklamlar ve duraklatma reklamları) ne zaman kullanıma sunulacağını fowlüz belirtmedi. Ancak, bu değişikliklerin kullanıcı deneyimini etkileyebileceği ve reklamsız bir deneyim için YouTube top class üyeliğini düşünen kullanıcıları daha fazla teşvik edebileceği düşünülüyor.

Please Select Embedded Mode To Show The Comment System.*

Daha yeni Daha eski